ponedeljek, 5. januar 2015

1. korak: Začetna kriza

Slabe volje sem. In ne, nisem si mislila, da bo to prvi stavek prvega koraka do moje prve knjige. Je pa to čisto tipično zame. No, za življenje nasploh. Da nič ne gre tako, kot mislimo in planiramo, da bo šlo.

Slabe volje sicer nisem zaradi projekta, ki ga začenjam, ampak zaradi vrsto drugih - najbrž bom že jutri trdila - majhnih stvari. Prav danes, prav na dan, ki sem ga določila, da naredim prvi korak, me je zaradi spleta nekih dogodkov dohitela preteklost, pa me od nje (še vedno) malce boli srce, posledično od solz pa tudi glava. "A veš, kaj je res zoprno?" sem prejle rekla svojemu fantu, ko sem se z muko spravila za računalnik. "Da moraš narediti nekaj, v kar v tistem trenutku sploh ne verjameš," sem odgovorila bolj sebi kot njemu. "Kaj naj zdaj napišem?! Da imam krizo, še preden sem sploh dobro začela?!" "Ja, tako bi bilo najbolj po resnici," je bil iskren.

No, pa sem. Vam priznala, da me je strah. Da sploh ne vem, kam me tole pelje. Še dobro, da sem se organizirala že toliko prej in si naredila načrt, koliko in kaj približno moram napisati v enem tednu. Včasih mi pomaga, če imam črno na belem, tudi če se tega potem ne držim. Tako da zdaj le še nekaj "tehničnih" podrobnosti za vas, dragi bralci.

Vsak teden bom napisala eno poglavje, torej eno karto - zakaj tako, si lahko preberete tukaj. In ta teden, torej od danes do petka, je na vrsti srčeva dve. Karta, ki bo razkrila, kdo sploh je moja glavna junakinja, moja Neli. Toliko vam že lahko izdam, da v prvem prizoru njeno razpoloženje ne bo kaj dosti drugačno kot je moje zdajle, v trenutku, ko pišem te besede.

Oglasim se vam spet v petek, ko bo prvo poglavje napisano, ko bo prva od 52 kart dokončno razkrita. Srčeva dve torej. In takrat majhen odlomek iz knjige ekskluzivno dobite v predogled.

Stay tuned!

Naslednja objava bo: petek, 9. januar.

Ni komentarjev:

Objavite komentar